Lite av dagen

publicerat i Denise;
Jag har packat ner det mest nödvändigaste i svarta soppsäckar och täppt till dem med en stripe så att det inte ska gå att få ut innehållet. Jag har lagat lite mat, vilket bara fick bli en kastrull med sås till laxen. Jag har kollat på en film på tv:n och kopplat av. Jag har tagit en promenad och snackat lite skit med Alex för att jag kände att jag behövde ta en paus från all oreda, och lite andra saker också. Jag har nattat Kevin i tid för en gångs skull och satt mig själv framför datorn.

I morgon bitti blir det full rulle igen när jag ska lämna Kevin på dagis, gå på en lektion i skolan som jag anser att jag inte vill missa, jag ska hem och laga frukost till mig och Alex och sedan sätta igång med allt.

IBLAND BARA ÄLSKAR JAG MITT LIV!

Kommentera inlägget här :