Lite skola och lite annat...

publicerat i Vardag.;
Ronnie var närmare än vad jag trodde. Så redan om en halvtimme så är han här för att hämta upp min skrutt! Tack och lov för att Kevin kommer tillbaka i morgon och att kvällen är uppbokad med annat, då slipper man sakna honom så sjukt mycket. Idag måste jag också passa på att göra klart min bokanalys då jag hittade uppgifter om vad som en bokanalys skall innehålla så gör det mitt arbete mycket lättare när jag ska framställa "den allvarsamma leken".

Anyway. Jag ska börja göra Kevin i ordning för att kunna vara borta. Idag ska han till mitt kusinbarn och leka med henne. Det kommer han garanterat tycka är jätte roligt! Jag har inte träffat dem sedan i april, maj någon gång. Så det är kul att Kevin får göra det i alla fall.

Aja, dags att göra i ordning det sista.
Puss&Kramkalas.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av christine:

jo det funkar... nja jag sjunger i torö/ösmo kyrko kör men jag funderar på att sluta för jag hinner inte med :( vad gör du på dagarna då? kram

Kommentera inlägget här :