Loppis.

publicerat i Vardag.;
Jag och mamma stack på loppis idag på folketshall. Jag ringde Alex precis innan vi skulle dra och klart att hon hängde på. Så vi möttes upp vid ICA och stack dit tillsammans. Det enda i fyndväg som jag hittade var två gardiner och en duk till Kevins rum för tio kronor. Snacka om loppis. Sen blev Kevin rellativt översockrad av klubborna vi fick vid pizzerian påväg till folketshall att han inte orkade sitta stilla en minut till. Hur som helst så stack vi ut till hamburgeståndet där vi smackade i oss en hamburgare och lite wannabe cola, köpt på lidl och sedan stack vi vidare mot ICA där Alex hade sin bil ståendes. Hon hade fyndat en jättefin hallmöbel och fått hem den på trehundrakronor. Snacka om fynd!

Sen stack jag och morsan och handlade lite på ICA innan jag satte mig här (nyss).

Kommentera inlägget här :