Morgonpigga.

publicerat i Vardag.;
Godmorgon alla morgonpigga.
Jag blev tvingad att gå upp runt klockan sju för att jag hade en liten kille som var pigg då. Jag å andra sidan försökte tvinga mig kvar i sängen så länge jag kunde, vilket bara resulterade i ungefär tio minuter. Sen så la vi oss i mammas och pappas säng för att glana på barnprogram och mysa lite.

Idag är det de absolut sista fixet innan vi flyttar i morgon! Jag har lagt ner all medicin i en förbandslåda för att kunna transportera det lättare. Sen så har vi packat ner alla lakan och örngott, planerar hur vi ska få ner mammas och pappas saker när jag ska ha vissa hyllor och bänkar hör hemma. Det är lite planering, men nu ser det i alla fall ut att gå åt rätt håll. I morgon tänkte jag gå på första lektionen i skolan just för att det är filosofi och grymt svårt att ta igen när man missat något! Men jag har inget annat val än att missa tisdagens lektion med tanke på att både jag och Kevin ska vara hemma då och bona in oss.

Ungefär så här ser mina dagar ut framöver.
Pusskalas.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erik Keding:

Skönt med sista fixet inför flytt!!



Svar: haha ja det kan man ju säga!

Kommentera inlägget här :