Nu sover Kevin, och allt är tyst.

publicerat i Vardag.;
Jag gick med min systerson och hans flickvän till bussen som dem skulle ta vid ICA - kramade om dem och sa hejdå. När dem hade åkt så kom Kevins dagiskompis och ville leka med oss. Jag och mamman är barndomskompisar från våran tid - och vi har sagt länge att vi skulle busa med barnen men det har som sagt aldrig blivit av. Så nu lekte vi av oss och hade en riktigt mysig kväll i parken och på promenad. Vi gick efter ungarna hela tiden så det slutade med att vi hamnade i en lekpark alldeles intill våra respektive lägenheter, så varken hon eller jag hade långt att handskas med barne(t)n hem. Så nu så ligger Kevin och sover, helt slut efter allt stoj i parken och ska försöka sova! Eller han har redan så gott som somnat. Han är bara lite smått orolig i sängen när grannarna har kräftskiva, precis brevid oss...

... och jag tar det lugnt för att invänta morgondagens ståhej.

Puss&Kramkalas.

Kommentera inlägget här :