På promenad och sommartankar.

publicerat i Vardag.;
B var nyligen här. Vi valde att ta en promenad och bara prata. Det var väl behöverligt, för båda två tror jag. Reda ut några frågetecken och bara vara. Kevin fick springa av sig på niksta och alla höll på att blåsa bort av vinden som har laggt sig som ett hösttäcke över nynäshamn. Var det inte nu som sommaren skulle komma tillbaka igen? Hur som helst så spelar det inte mig någon roll längre, nu när jag snart börjar i skolan och går tillbaka till vardagen igen. Jag längtar ganska mycket, även fast det är svårt att släppa den här sommaren. Varannan sommar har varit bra men den här sommaren har varit den bästa på länge, trots en massa tråkigheter som hänt. Men det är så här man vill ha sin sommar, med vänner, skitsnack och endel krogbesök. Check, check, check.

Ja någon sommar kan jag inte precis klaga på!

Puss&Kramkalas.

Kommentera inlägget här :