Party party.

publicerat i Vardag.;

Fan vilken rolig kväll det var igår. Ett riktigt roligt party innan vissa tråkigheter hände självklart... Men som sagt, det får man räkna med när det är fest. Jag och Alex var i alla fall i full gång med att tävla om vem som fick i sig mest dricka. Kortspelsleken var grymt farlig där ett tag, tills jag insåg att man kan ta minimala klunkar! När den leken var klar så var det Alex lek "När jag dricker så ska du också dricka!". Den tog väldigt mycket på min kropp och nästan allt snurrade runt i lokalen. Min kväll i helhet såg ut: Minneslucka, minneslucka, minneslucka, dans, dans, dricka, minneslucka, minneslucka... Men så fort någon påpekar något som hänt under kvällen så kan jag komma ihåg det. Men vi hade det i alla fall grymt roligt vad jag vill minnas.

När festen var slut så gick jag med Alex hem och sov skavfötters med henne i hennes minililla säng. Kudden for ner i golvet och tre timmars sömn fick man unna sig. Jag låg och stirrade upp i taket från klockan sju till tio - då jag tog saken i egna händer och väckte Alex till liv! Efter lite kudd och täck-krig så gick vi upp och åt frukost. Alex gjorde sig i ordning och vi promenerade till nynäsgård för att hon skulle vidare till jobbet inne i stan.

Annars har det inte hänt så mycket idag.
Bilder från festen igår kommer väl in så småningom.
Pusskalas.

Kommentera inlägget här :