Promenad.

publicerat i Vardag.;
Jag och Kevin har precis kommit hem tillsammans med Louise. Vi möttes vid mix och promenerade vidare till centrum där vi träffade några bekanta till Louise och stod och pratade ett tag. Kevin var dock inte på humör för varken gå och handla eller stå och prata med bekanta, så han sprang iväg åt alla olika håll och jag sprang efter som en virrig höna. Sen promenerade vi hem till Louise och träffade hennes pappa som är nyflyttad till nynäs efter många år som bosatt i tyskland! En riktigt tjusig lägenhet bor dem i nu, minsann...


Snart kommer min syster och hennes familj. Ska bli roligt att umgås med hela familjen och äta middag tillsammans, trots att det känns som man blir en hel skolklass när alla är samlade!

Just nu sitter Louise och spelar mitt supermario spel på nintendot. Snacka om gamla minnen från man var barn! Lövly.
Kevin får helt enkelt stå ut med att vi är som vi är.


Grattis till min älskling Malin som fyller år idag också.
Puss&Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

haha , ser framför mig när du springer efter keivin.. :) haha han är väl snabb nu den rackaren ;) kanske ska ta och ses snart igen, det var ju trots allt ett tag sen sist. :P

2:a kommentar, skriven , av beccis:

Haha .. har du sett min lya lr? ;D

3:e kommentar, skriven , av Denise:

Beccis:

Ja förfan ! Den var urtjusig! :-D

Hur kan du göra ett sånt dåligt byte? (;

4:e kommentar, skriven , av beccis:

Ha, byte?

Det är inte så att dem fått min lya, bara hyr av mig!

Jag har dessutom köp en lya i centrum nu också .. woohoo

Kommentera inlägget här :