Smittad.

publicerat i Vardag.;
Jag tror jag har blivit smittad av Kevins härliga förkylning. Toppen! Ändå trodde jag att jag var ganska så mycket på det torra då det gällde att vara immun. Men uppenbarligen inte. Trots detta så delar jag säng med honom och spenderar varje timme med honom, pussar och kramar på honom, så rent teoretiskt så borde jag ha blivit sjuk för flera dagar sedan. Men skönt ändå att jag har hållt mig på det torra. Fram tills idag. Nu under kvällen har jag suttit och snörvlat, nyst och snytit mig.

Jag får bara insé att jag har blivit smittad av alla han och hans kompisars barnbakterier.
Toppen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av beccis:

DU DET BÖRJAR FAKTISKT BLI KALLT Å DU SPRINGER OMKRING UTAN TJOCKISTRÖJA!

.. jag såg dig allt!

2:a kommentar, skriven , av Denise:

HA HA!

Jag hade en tröja under min gröna "tjockiströja", plus en jacka hängandes i min väska, du din lilla spanare där (;

Ha ha ha.



Blogga du också ffs!!

3:e kommentar, skriven , av beccis:

Ja, jag ska ... någongång!

Men jag tycker inte att jag har ett direkt intressant liv ;)

Kommentera inlägget här :