Somliga säger; vi lever i evighet.

publicerat i Onördigt;
Är du i ett förhållande? Nej
Om inte, varför inte? Just för att jag känner - för min och Kevins skull att det är bäst att vi är själva ett tag.
Hur långt var ditt längsta förhållande? 3 ½ år.
Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Ronnie.
Hatar du ditt ex? Det tåls att diskuteras.
Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? Inte mitt senaste, men det finns andra...
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Hmm. Jag tror inte det. Eller kanske.
Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Just nu - eller framåt...
Är du en player? Jag hoppas inte att folk ser mig som det.
Har du blivit dumpad? Ja
Har du blivit sårad? Ja.
Har du dumpat någon? Ja.
Är du en bra partner? Det kan inte jag avgöra.
Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? Inte den blekaste.
Är du kär i någon nu? Nej.
Har du någon beundrare? Måste jag svara på den här frågan...
Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? När jag hittar honom så berättar jag!
Har du varit kär i flera samtidigt? Ja det har jag
Har du sårat någon allvarligt?Ja
Hur skulle du beskriva dig själv som partner? Ja, det kan man fråga sig.
När du vill ha någon, vad gör du? Bara finns där. Vill han ha mig så finns jag där.
Bästa raggningsrepliken? Musiken är så hög här! Ska vi gå hem till dig och prata?
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Det vet jag inte.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Kevin, utan tvekan.
Tänder du på? Ett ljus som står på bordet en bit här ifrån.
Är du gift i framtiden? Det kanske jag är?!

Kommentera inlägget här :