Time to make things straight.

publicerat i Denise;
Godmorgon.

I morse vaknade jag av två SMS som kom på en gång - skickade någon gång i natt, respektive i morse. Troligtvis var det pg.a dåligt telefon-nät inatt som gjorde att SMS:en blev försenade. Det ena av SMS:en förvånade mig markant - och jag kom å tänka på Fredrik Åkare och Cecilia Lind. Min nästa tanke var att (nej jag är inte kristen) Gud verkligen måste gilla att sätta mitt liv på prov. Så den här sommaren i det stora hela har verkligen inte varit min sommar, trots allt roligt som hänt mellan varven. Den här sommaren har gett mig tid att tänka och gett folk frihet att göra lite som dem vill. Nu har jag några hinder att hoppa över innan jag kan gå vidare med mitt liv. Time to make things straight.

Annars har vi precis vaknat och ätit frukost. Kevin springer fortfarande runt i blöja och nynnar på några påhittade barnmelodier. I morgon kväll är det sista natten här igen, efter fyra månaders boende i ett trångt rum...

Nedräkningen har börjat, inte av dagar utan timmar och minuter!
Pusskalas.

Kommentera inlägget här :