To night.

publicerat i Vardag.;
Ikväll har vi bara tagit det lugnt. Satte på en film som fick rulla i bakgrunden medan vi passade på att springa ut och leka, gunga och sprang runt lite ute. Kevin fick åka på pappas pakethållare hem när han inte ville gå tillbaka och jag fick bära hans trehjuling från gräsfotbollsplanen på granngården. Kevin och jag har även badat och busat med bilarna i badvattnet. Sen har vi bara legat och slappat, ätit lite vindruvor och russin och bara skrattat åt allt och inget i livet. Ibland är livet allt bra 'å leva! Annars har det inte hänt så mycket. Kvällssolen bländar mig just nu när den håller på att gå ner i horisonten, så det är lika bra att jag slutar skriva nu.

By the way så börjar mitt program på ettan om tio minuter och mitt mål är att hinna söva Kevin innan dess, så det så.
Kalas på er!

Kommentera inlägget här :