Youtube.

publicerat i Vardag.;
Det känns som att klockan är jätte sent redan, trots att den inte passerat tio än. Konstigt. Precis när det blivit kväll så passade solen på att sticka fram, runt halv åtta. Toppen. Det är precis då man vill gå ut och sola... eller inte. Kevin vaknade en snabbis och gnydde när jag sprang upp och kissade. Jag hade en känsla av att han skulle vara vaken längre än vad han var, men där misstog jag mig. Annars har jag inte gjort någonting vettigt alls ikväll. Suttit inne på youtube och kollat in gamla videoklipp. Det är konstigt hur man har saker att minnas tillbaka till, när man ser ett klipp. Som måna av klippen som jag ser, kan jag minnas tillbaka till platser eller till lukter. Helt sjukt. Men men.

Det är en låt jag letar efter men inte kan hitta med Tracy Chapman...
Well, åter till sökandet. Jag lägger in den här om jag hittar den, för den är en stor favorit.


Tacka vet jag google...




I had dreams i had high hopes...
All that you have is your soul.

Kommentera inlägget här :