Kusin-träff.

publicerat i Vardag.;
Idag ska jag och Kevin åka in till tyresö för att ha en kusinträff hemma hos min moster. Det ska bli riktigt skönt att komma "hemifrån" i några timmar. Troligtvis kommer vi inte hem förrän sent ikväll (för mig är sju sent!) och jag lär sova på resan hem. Men det är det helt klart värt! I morse var det smått rörigt. Jag och Kevin skulle ta oss till mamma och pappa, men jag visste inte i vilken ände jag skulle börja, så det slutade med stress och pannkaka. Två minuter innan bussen gick så kom vi ut! Tack och lov för att vi inte kom ut tidigare...

I morgon ska jag hem till Alexandra också. Så hela helgen är uppbokad vilket känns jätte skönt!
Annars brukar jag inte ha några planer alls!
Och på måndag är det tänkt att jag ska städa och ha det fint till julafton i alla fall..
... men det får vi se om det kan hållas!

Kommentera inlägget här :