List it.

publicerat i Onördigt;
Din ålder? 19
Födelsedag? 26 juli.
Har du några tatueringar eller piercings? Ja en i naveln.
Sport? På tv?
Snusar? Nej
Hoppat bungyjump? Nej.
Brutit mot lagen? Några gånger.
Tar du droger? Nej.
Vad använder du för schampo? En rosa flaska?
Vad är du mest rädd för? Oj. Ingen aning.
Vad lyssnar du på just nu? Mamma som diskar och Kevin som tittar på tv.
Pizza eller choklad? Choklad
Guld eller silver? Guld.
Vilken film såg du sist på bio? Jag kollar sällan på bio.
Hur lyssnar du på musik? Med öronen har jag hört.
Kalles Kaviar? Rom och cola?
Låt du vill ha på din begravning? Ingen aning.
Vad har du för bakgrund? Kevin i Alexandras studentmössa.
Radiokanal just nu? Rix FM.
Vart hade du plåster senast? Kommer inte ihåg.
Rumpstorlek? Jag har inte kollat.
Några ärr? Ja massor av ärr.
Alkoholhaltig favoritdricka? Cider.
Gillar du dokumentärer? Ja.
Har du fin handstil? Nej.
Något du stör dig på? Hmm. Ja vissa saker.
Vilka är dina tre favoritskor just nu? Mina svarta högklackade. (säger det er mycket?)
Vad har du på dig idag? En t-shirt från A&F, en tjocktröja och jeans som blivit urtvättade.
Om du köper tvål, vilken lukt väljer du då? Luktfri.
Höger-eller vänsterhänt? Vänster.
Humör just nu? Trött.
Favoritgodis? Salt.
Är det nåt du absolut inte äter? Nej
Fisk eller badkruka? Badkruka
Saft eller alkohol? Alkohol.
Hur många kuddar sover du med? 3-4-5 ibland.
Favoritväder? Sommar, sol - varmt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? Kevin, min mobil och min plånbok om man skulle få för sig att köpa en kokosnöt.
Morgon- eller nattmänniska? Morgon.
Sparare eller slösare? Både ock.
Tror på liv på andra planeter? Nej.
Kommer du ihåg din första kärlek? Ha ha ha. Ja.
Älskar du henne/honom fortfarande? Nej.
Har du några homosexuella vänner? Ja jag har några stycken.
Tror du på mirakel? Ja, det gör jag.
Ser du dig själv som tolerant mot andra? För tolerant.
Ser du på kärleken som ett misstag? Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Något eller några till.
Bio eller promenad? Promenad.
Är du kittlig? Ja.
Snarkar du? Nej inte vad jag vet, jag sover ju!
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? Ja, spindlar och småkryp.
Äckligaste insekten? Spindlar.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Odödlig.
Vad vill du jobba som? Servetris.
Chips, morötter eller godis? GODIS!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Nej, jag bloggar.
Stökigt eller välstädat? Det som passar.
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster kanske.
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ja, när jag lagar den.
Gillar du att sjunga? Ja.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Hotell och restaurang inriktning restaurang.
Anser du att du är stark? Nej inte så stark kanske.
Brukar du skolka? Inte så ofta.
Brukar du sola? Nej.
Vad gör du om du får hicka? Gnäller på att det är jobbigt.
Kaffe, te eller inget? Te.
Ögonfärg? Gröna
Har du färgat håret någon gång? Kan inte räkna hur många gånger.
Vad har du för hårfärg nu? Blond
Drömresan? Island.
Årets roligaste händelse? Hmm... så mycket minnesvärt år tjugohundraåtta.
Vatten eller mjölk? Mjölk

Kommentera inlägget här :