Livet har sina goda stunder.

publicerat i Vardag.;

Från att vara förkyld och deppig, irriterad och smått upprörd - till att fortsätta vara förkyld men inse att livet faktiskt är värt att leva och att det har sina goda stunder. Om jag bara hade insett det lite tidigare så kanske jag hade hållt mig frisk hela hösten. Men nu är jag sjuk - en jävla förkylning som gör att jag hostar upp mina lungor, och jag får en hel del gjort hemma - så livet har sina goda stunder i alla fall. Idag ska jag ner på apoteket och hämta ut lite recept som finns lagrade på deras datorer. Efter att jag stått där inne och snorat så ska jag vidare ner till tygmans och köpa upp dem sista metrarna med tyg så att Sandra kan börja sy!

Men tänkte bara säga hej; Jag lever och har det mycket bättre än igår mellan tre och sju!
Pusskalas.

Kommentera inlägget här :