Akuten och myrinvation.

publicerat i Vardag.;
Jag var tvungen att ta med Kevin till Akuten i morse då jag var rädd att han hade fått RS -virus. Tack och lov så var det "bara" streptococker bakterier. Så han fick lite kåvepenin och en luftrörsvidgande medicin som han ska ha i tio dagar. Stackars krake. Dem på akuten stoppade ned saker i halsen på honom för att göra ett halsprov vilket han inte alls tyckte om. Sedan skulle det pillas i öronen och på ryggen och magen. Men tillslut fick vi ett besked om att det inte var någon större fara, thank god.

Nu när vi har kommit hem så har jag fått ta hand om våran myrinvation på diskbänken. Så fort det blir soligt ute så är dem framme dem jävlarna. Flera hundra i både lådor och diskbänken och diskmaskinen. BLÄ.
Fyfan. Jag hoppas att vi blir av med dem denna veckan. Jag ska gå till affären och köpa myrr för att se om det hjälper nu lite senare på dagen. Hjälper inte det så vet jag ingenting som kan hjälpa.

ÄCKELMYROR.

Louise är här nu, jag kanske ska vara lite social.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tobias:

svar: jag med, älska nynäs, så mys :D

2:a kommentar, skriven , av Therese:

usch för myror!! blää

3:e kommentar, skriven , av Kusse Musse:

VA!? Finns det myror i lägenheterna där ni bor? Det har jag aldrig sett tidigar.. eller har jag det. Kan det vara små svarta saker som springer omkring på diskbänk och inne diskmaskinen?

Kommentera inlägget här :