Bara för att Tessan hade den på sin blogg så vill jag också ha den....

publicerat i Onördigt;
Fem SKULLE

skulle du vilja vara längre ? JA!
skulle du vilja väga mer ? Nja...
skulle du vilja ha sex med en kändis ? Blir jag känd då?!
skulle du vilja dricka dej full NU ? Nej tack.

Tio KAN

kan du röra på öronen ? Nej
kan du slicka dej på näsan ? Nej
kan du kolla kors med ögonen ? Ja
kan dina föräldrar lita på dej ? Öh, ja - jag är oskuld, jag lovar.
kan du låta bli att prata på 4 timmar? Självklart. Jag kan sjunga ut det jag vill säga istället.
kan du va på en fest utan att dricka ? Ja. Jag är oftast ute och kommer hem nykter.
kan du suga? K.... K.... Kan jag väll!
kan dina vänner lita på dej ? Ja.
kan du tänka dej att pierca naveln ? Jag har gjort. Men jag tog ut den då jag var gravid.
kan du låta bli att spendera dina pengar i en affär om du har pengar ? Ja om jag går in på en djuraffär så kan jag hålla fingrarna i styr. Men en guldfisk skulle ändå sitta rätt bra på sängbordet...


femton HAR

har du någonsin ljugit för dina föräldrar ? Ja
har dina föräldrar sagt att dom älskar dig ? Ja
har du syskon ? Ja, två systrar. 
har du någonsin haft sex med någon ? Ja
har dina föräldrar ljugit för dej ? Ja.
har du varit full den här månaden ? Nej
har du haft sex med nån som är 4 år äldre ? Ja 
har du haft ett förhållande med nån som är 4 år äldre ? Ja
har du funderat på hur det skulle va att testa droger ? Nej, jag har kört lustgas, det räcker..."because i've got high".
har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det ? N...ej.


VEM


vem är din bäste vän ? Louise.
vem hade du senast sex med ? Ronnie.
vem vill du bli full med ? Ingen, full i fan är jag alltid. 
vem är den bästa artisten ? Ingen aning.
vem pratade du senast i telefon med ? Ronnie.
vem har du en liten crush i ? Ronnie.
vem sov du senast med ? Kevin och Ronnie
vem såg du senast full ? Ronnie och hans polare. 
vem vet allt om dej ? Typ ingen, Ronnie är närmast sanningen i alla fall.
vem kysste du senast ? Ronnie.
vem kramade du senast ? Kevin.

Kommentera inlägget här :