Burp.

publicerat i Vardag.;
Burp. Nu har vi ätit middag. Det blev felix, snabburgare till middag. Vi hade dock inget  bröd så jag fick improvicera. Det blev ett jätte nyttigt hälsobröd med massa solrosfrön och anis kryddor. Jag blev mätt, Kevin blev mätt - Ronnie åt ingenting utan gick och la sig. Jag vet inte om jag gjort något. Eller om det var någonting som jag inte gjorde idag. Eller om han verkligen var trött. Ja, jag är typisk tjej och tänker året runt på vad andra tänker och vad jag kunde ha gjort ogjort - yes, it's sucks to be a girl. Är det någon mer än jag som skulle vilja vara kille för en dag för att bara slippa alla tjejtankar och vara typisk tjej...?

Jag vill kunna slippa vara fisförnäm och släppa mig var jag vill.
Jag vill kunna rapa in public - utan att folk reagerar.
Jag vill kunna skaffa mig ett chefsjobb och få bra betalt.
Framför allt det sistnämnda.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin:

jaaaa vill oxå testa på o va kille! fy fan va gott de hade vart!
Jag vill kunna slippa vara fisförnäm och släppa mig var jag vill.- haha de gör ja redan.. :P nästan..
Jag vill kunna rapa in public - utan att folk reagerar.- hahahahaa de e så ja..
kanske inte på en restaurang..
haha nu måste ja ju berätta om när ja va på sagan om ringen, den första filmen. ja satt där o åt lite godis o drack dricka, så kom te en sån där kärleksfull scen, tror de va arwen o aragorn som stog på nån bro i månljuset lr nåt. aja ja satt där iaf o så rapa ja, o de va ingen dålig en.. haha o ja täntke inte mer på de, tänkte inte ens att vi va på bio. men så börja kusinen asgarva o där satt ja o kom på mej själv me va ja hade gjort.. Liiiiiite lätt pinsamt va de.. :P

Kommentera inlägget här :