Dagens Konversation.

publicerat i

Thomas Stenberg säger:

SORRY!

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Nej, det accepteras inte

Thomas Stenberg säger:

Ska aldrig mer sno saker från dig.

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

 Vad?

Thomas Stenberg säger:

MOAHAHAHAHA! Det märker du väl. Fan vilken jävla skrivkramp man får. Hur orkar du med att göra listor? Dom e ju så jäkla långa att dom sträcker sig från Luleå till Ystad.

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

HA HA HA. Du är bara slö och ovan i fingrarna. Dags att träna fingergymnastik kanske?

Thomas Stenberg säger:

Så det räcker inte med att bara träna armen?

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Nej nej. Fingergymnastik är ett måste. Först rakt finger, sedan ett "ihopkrypet finger" och sedan ett rakt finger fast rakt ut! Och så sjunger du "nu ska vi göra gymnastik, nu ska vi göra gymnastik!" Samtidigt som du rör fingrarna i takt...

Thomas Stenberg säger:

Hmmm. låter knepigt det där. Jag får ju håll bara jag läser om det.

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Hahhaaha Suck!

Thomas Stenberg säger:

Nä du Dedde. Nu börjar jag bli trött i pallet så det är väl dags för mig att borsta gaddarna och krypa ner i slafen. Men i morgon är det ju fredag så då kan jag terrorisera dig via msn som en riktig tok. Men först ska jag proppa i mig lite choklad. Ha det gott!

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

 Ha en fortsatt mysig alla hjärtans dag!

Thomas Stenberg säger:

Det ska jag ha. Jag ska fira denna kväll med att lägga mig i slafen och snarka.


Jaha, vad kan man säga, annat än god natt Thomas!
Sov gott...

Kommentera inlägget här :