En på hundra, tusen kanske...

publicerat i Kevin;
Hur stor är chansen att man ställer sig i en lekpark med en familj som har en son som är precis lika gammal som Kevin? Inte på minuten eller så, men i alla fall. Jag träffade på den familjen idag. Vi hade legat på samma BB också - och då tippar jag på att chansen är ganska liten.

Jag har dock haft en ganska snabb kontakt tidigare med en tjej på familjeliv som har en dotter som är lika gammal som Kevin - och vi träffades på morgonen på BB då hennes man hjälpte mig med att fixa frukost. För det är inte lätt att vara utan sambo och göra i ordning mat själv med en bebis hängandes på armen. Men det funkade. Annars har jag aldrig träffat på någon som har ett barn i samma ålder. Men nu har jag det! Mycket roligt. Hoppas vi får träffa dem flera gånger, det skulle som sagt vara roligt.

Chansen är som sagt inte så stor, en på hundra - tusen kanske....

Kommentera inlägget här :