Godmorgon i kylan sverige.

publicerat i
Jag och Kevin vaknade runt nio och vi hoppade direkt ned i badvattnet för att värma upp oss. Nog för att jag svettades som en gris under duntäcket i natt. Men det var skönt att hoppa ned i badet i alla fall. Om två timmar cirka, så börjar jag jobba igen och kör på ända till tio ikväll. Suck. Jag kommer bli jätte trött i morgon då Kevin ska firas. Det ska bli skönt att vara ledig till på tisdag kväll i alla fall då jag börjar arbeta mitt pass med Emelie och Viktorio. Emelie och jag kommer nog att få det grymt roligt tillsammans på Lydia's - vi kommer i alla fall bra överrens i skolan så det lär ju inte bli så mycket större skilnad. Snart ska jag och Kevin äta frukost. Jag måste bara torka och springa in till mina föräldrar där alla mina kläder finns och klä mig rent för en gångs skull.

Sen är det nästan bara lunch och jobbet som gäller. Jag längtar till ikväll då jag får komma hem och sova till på tisdag... Jag kommer ha hela förmiddagen på tisdagen på mig att fira Kevin också! Mysigt! Då ska vi hitta på någonting roligt han och jag...

Leverpastej, tack och hej.

Kommentera inlägget här :