Godmorgon världen det är min dag idag.

publicerat i Vardag.;
Eller det kanske inte är det. Kevin låg på mig som en säck potatis i natt och så fort jag drog bort honom en bit så rullade han tillbaka och upp på mig ännu mer. Så där låg jag - halvt död och jätte trött med ett grinigt barn på bröstet. Nu är jag jätte trött och hoppas på att det kommer bättra sig under dagen. Att jag kommer få någonting som jag kan skratta åt som piggar upp en. Jag har inte fått sova ut fram till dess att min klocka ringt en enda gång på hela veckan, nu inkluderar jag förra veckan också. Men ikväll är det nästan lördagkväll - och i morgon är jag ledig. Då SKA jag få sovmorgon, varesig andra vill det eller inte. Jag ska inte öppna mina ögon eller offra min enda lediga dag. Knappast.

Jobbet kallar efter skolan. Så vi får se hur mycket jag hinner skriva ikväll. Och så får vi se hur många avsnitt av Andra Avenyn som man hinner se, - gråter. Jag är verkligen beroende.

Kommentera inlägget här :