Gud. Jag borde sova.

publicerat i Vardag.;
Jag är ateist, märks det?

Det här blir dock mitt sista inlägg under kvällen eller natten beroende på hur man ser det. Jag skall bara som vanligt uppdatera mig på aftonbladet och expressens hemsida så att det inte skett någonting jätte hämskt ute i vida världen och så att man kan hålla sig uppdaterad då man börjar diskutera under samhällslektionen i skolan. Nu är det inte många dagar inför mötet med socialstyrelsen. Nervöst måste jag erkänna att det är - men det ska nog gå bra ändå. Man får vara nervös, sägs det i alla fall. Jag kanske skall ta och ringa min mormor efter mötet och planera in en fika med henne. Det var trots allt efter mofars begravning nu i mitten av januari som vi sågs sist - så det är inte mindre än dags nu. Vi har trots allt ganska mycket att prata om, hon och jag. Det känns skönt att ha mormor! Även hon sa att vi skulle sätta oss ned och tala ut - under julafton. Vilket jag tycker låter som en utmärkt idé.  Men vi får som sagt se, mormor kanske har andra intressen än att sörpla kaffe med barnbarnen!

Hur som helst så var det sängen som kallade. Jag orkar bara inte gå in hela vägen in dit. Latmask kallas det.

Kommentera inlägget här :