Gütenmorgon.

publicerat i Vardag.;
Jaha. Då var det ännu en ny morgon då med ett nytt äventyr som väntar på en. I morgon börjar skolan. Men det känns ändå ganska avlägset för min del att börja i skolan redan nu. Det är inte precis så att man har längtat dit. Jag har som sagt en del saker som måste göras nu under veckan. Min lärare skickade ett Sms till mig, halv sju i morse (ja, hans tider är helt sinnessjuka) och frågade om jag kunde stanna kvar i skolan till klockan fyra på fredag pga catering. Och detta går nog att ordna på ett eller annat sätt. 

Jag var orolig nu i morse att jag hade försovit mig, trots att jag satte min klocka på elva som senast. Men jag sov så oroligt och drömde så sjuka saker att det var dags att gå upp. Well well.
Det är sista arbetsdagen idag på ett tag. Jag måste ta skolan i förstahand och fokusera mig på att få bra betyg. Så restaurangen får gå då jag har tid helt enkelt.

Nu saknar jag Kevin otroligt mycket. Jag hoppas att han är hemma då jag kommer hem från jobbet och att det har gått bra för honom att sova i natt...

Just nu tittar jag på Blondinbella - liksom säkert många andra i sverige, som just nu sitter på TV fyra:
BlondinBella: "Ja, jag är coatch och jag kan känna att jag vill hjälpa andra människor för att har man ett mål så ska man hålla det målet till målet är avklarat och jag pratar alltid i så här långa meningar utan att sätta punkt så det så!"
Jag: "What? - Det enda hon skulle coatcha mig med är visa mig vilken container jag ska slänga min son i utan att det blir ohälsa för andra. Men tack coatch.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

hahah fan vad bra!!!

Kommentera inlägget här :