Han är piggare nu.

publicerat i Vardag.;
Nu är Kevin mycket piggare. Äntligen har han kommit upp på benen och ger oss glada miner. Skönt. Han kanske blir bättre till veckan i alla fall. Ett tag så såg det helt omöjligt ut. Han ska i alla fall gå på en kåvepenin dos i tio dagar. Och dessa tio dagar måste hållas så att han inte får resistenta bakterier som jag fick. Fyfan. Det vill jag inte vara med om igen.

Snart blir det lassagne till middag. Mumsigt. Den står inne i ugnen och gräddas nu. Ska bli gott att få något redigt i magen för en gång skull. Jag är grymt hungrig då jag bara har levt på en räkmacka och fyra glassar, och två knäckebrödmackor. Det är inte mycket att hurra för i vilket fall som hellst.

Jag fick ju sex liter glass av jobbet igår - så det går ingen nöd på mig på den fronten. Plus att jag köpte piggelin och en päronsplitt till Kevin nu när han är sjuk. Så har vi ingen middag någon dag så har vi ju alltid glass vi kan äta!
Haha.
Smarrigt.

Nej. Snart ringer mat och sedan sovklockan!
Kramkalas!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

men vet du vad Denise.. Då får du åka hit serrö :D:D:D

Kommentera inlägget här :