Home sweet home.

publicerat i Vardag.;
Nu är jag äntligen hemma och har bänkat mig framför soffan med systrar i jeans som sällskap. Jag förstår dock inte vad den handlar om. Men det är kul att bara skumtitta på tv:n också.



Lite senare:
Jag orkade inte skriva under tiden som filmen gick - så det fick vänta.
Jag kom som sagt hem runt tiotiden och fick över hundra kronor i dricks idag. Lyckat som sagt. Jag som inte trodde att det skulle komma några med tanke på vädret. Men ack så fel man kunde ha.
Filmen var grymt bra, trots att det var ett par jeans som hade den stora "huvudrollen" om man bortser från tjejerna som spelade med i filmen. Den var jätte mysig om jag ska vara helt ärlig och jag grät en skvätt i filmen - så känslig som jag är!

Annars har jag inte gjort mycket.
Kevin är fortfarande vaken, den lilla busungen.
Han har sovit hela dagen idag och det kommer nog bli svårt att få honom att somna ordentligt i natt.
Hmm. Men på något sätt ska det nog gå!

SKÅL!

Kommentera inlägget här :