Jag måste lära mig att stressa...

publicerat i
Jag måste lära mig att stressa på nyttigt sätt. Jag känner redan nu att det kommer att bli kaos på jobbet idag om det kommer några gäster. Jag har ingen aning om var sakerna finns eller står och jag ser inte någon anledning till att serveringen ska behöva visa mig var sakerna finns. Jag är grymt nervös och längtar nästan till Eric säger att jag får ta mitt pick och pack och gå hem för dagen. Jag kallsvettas. Nu är det bara en timma kvar till jag ska vara nere på jobbet. Hur länge ska man behöva känna såhär? Det skulle ju vara bra om man fick någon okräsen gäst att öva in sig på. Så att man får känna på hur det är att arbeta i köket. Min mormor och pappa tror båda två att jag har tagit på mig för mycket ansvar. Jag kommer inte att kunna sköta ett helt kök, all by my self på lördag. Det är ju under lördagar som det kommer mycket folk också. Jag kommer få panik. Helene kommer få hjälpa mig så mycket hon kan där inne, jag menar två hjärnor är bättre än en.

Jag måste verkligen lära mig stressa på nyttigt sätt. Inte skaka mina ben utan känna att jag kan stressa utan att det påverkar min kropp psykiskt. Idag vill jag laga mat. Jag vill se om jag kan och inte har satt på mig för mycket ansvar... Jag längtar till jag och Pernilla jobbar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Micca:

Haha ja ^^,

Kommentera inlägget här :