Jag som trodde han gick på droger.

publicerat i

Thomas Stenberg säger:
Jag brukar borsta gaddarna och blogga samtidigt i bland... eller så kan det ha varit snor... jag nös för ett tag sedan

Thomas Stenberg säger:

Hmmm. jag börjar ju skriva som Nille... Lika intressanta saker. Shit jag får nog ta och rycka upp mig lite.

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Nille? Vem pratar du med egentligen thomas. Vad går du på?

Thomas Stenberg säger:

Ja du vet vem... Han som bor uppe på *. Hårdrockarjeppen... Han skriver ju så intressanta meddelanden till mig.

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

haha, jasså! Nu hänger jag med. Han som spelar träd i serier!

Thomas Stenberg säger:

Ja just det... eller vad han nu spelar för nåt

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

hahahahaa.

Thomas Stenberg säger:

Han spelar ingen roll....

Thomas Stenberg säger:

i dubbel bemärkelse

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

haha. Nej, det gör han absolut inte

Kommentera inlägget här :