Jobb. Jobb. Jobb.

publicerat i
Snart måste jag gå till jobbet. Suck. Jag börjar klockan fyra idag. Å andra sidan så kommer kanske Helen idag. Eller jag hoppas att hon kommer. Min mentor kommer i alla fall och kollar in källaren idag. Tråk. Jag vill vara hemma och mysa med Kevin ju inte behöva vara på jobbet ikväll. Men sånt är livet. Bara att stå ut.

Jag gick som sagt hem till Carina och Eric idag. Det gick finfint. Eric skulle ut och dela ut reklam om källaren idag så jag passade på att gå in till dem och kolla lite. Carina stod bara i morgonlinne med en lika vacker morgonfrisyr. Haha, ofta man kommer hem till chefen då hon står i nattlinne? Men det gick tydligen så bra så. Vi pratade och diskuterade lite kring restaurangen och Kevin var mer intresserad av deras hund Disa. En jätte söt vovve.

Hon ville att jag skulle börja jobba runt fyratiden idag. Toppen. Mindre tid hemma. Nej tack. Men vad gör man. Hoppas bara att det kommer lite folk ikväll så att man får dricks. Mer än sextio kronor vill jag ha i alla fall!

Kommentera inlägget här :