Just nu och lite senare.

publicerat i Vardag.;
Just precis alldeles nyss så satt jag och kollade igenom fem avsnitt av andra avenyn. Jag tycker serien är ganska "B" men det är nästan som skilda världar eller vita lögner, det fängslar helt enkelt tittaren. Men men. Kevin ligger i sovrummet och sover middag. Han är inne på sin andra sovtimme snart. Kanske börjar bli dags att väcka honom. Men han får sova lite till ändå. Det är storm här hemma, nästan så att man med spänning sitter och väntar på att de första snöflingorna skall nudda marken och man äntligen ska få någon form av "försenad" vinter. Vintern har kommit i januari, februari sedan Kevin föddes. Den dagen han föddes hade det varit världens snökaos och jag var tvungen att klättra över världens snöhög då jag skulle ned till mina föräldrar och berätta att det var dags. En väg som brukade ta en minut att gå - gick helt plötsligt på tio, plus en paus för en värk.

Nej, nu skall jag göra något kul. Dags att gå tillbaka in i andra avenyn.
Pussgurka.

Kommentera inlägget här :