Köket i morgon vilket kräver en massa arbete.

publicerat i Vardag.;

En sak måste jag dock komma ihåg. Min pappa ska hämta Kevin på dagis i morgon och jag måste meddela dem det. Påminn mig om att säga det i morgon bitti på dagis annars kommer dem inte tillåta min pappa att hämta Kevin.

Men i morgon är vi i köket. Min chef kommer dit och äter med hennes man och Victorio. Kul! Ska bli galet kul att se hur höga förväntningar Victorio har om våran skola. Men men. Det ska nog gå bra att ta hand om. Hon berättade att det gått jättebra för dem efter det att dem annonserat i haninge"nytt"? och i nynäsposten. Så mitt i veckan nu hade dem haft över fjorton stycken, vilket är mycket ovanligt. Hon berättade också att dem skulle åka till Siaglass idag och ta hem en massa nya glass - sorter som jag skulle få smaka då jag börjar på lördag. Smarrrigt.
Och i morgon har vi catering som jag och en annan tjej i klassen ska ta hand om. Ska bli kul att göra i ordning för avhämtning! Lyckat baskemig!


Nej, im out of here.

Kommentera inlägget här :