Konstiga drömmar.

publicerat i
Nu ska jag ta upp någonting abstrakt igen, nattens dröm. Helt sjukt. Jag kommer ihåg den som det hade hänt på riktigt - trots att det är lite blurrigt med tid och plats. Men jag drömde i alla fall att jag åkte in på sjukhus för smärtor i magen. Kevin var hemma med min mamma och min syster kom till sjukhuset av någon konstig anledning. Hon tittade på mig och såg besviken ut. Efter det så fick jag gå med en sköterska in till ett matförråd, fyllt av mat från golv till tak. Hon berättade att jag var gravid och väntade en flicka om två dagar. Jag tittade ned på min mage som jag tyckte var jätte smal och såg hur den började svälla som en ballong - och jag blev stor som ett hus. Jag hittade någon nödutgång och kom ut till någon badbrygga ... Jag åkte på något "fordon" över till ön på andra sidan och där kom min mamma utan Kevin. Hon hade fått höra att jag väntade barn igen. Hahaha. Det var helt puckat. Hur som helst så var det någon som hotade mig om jag inte gav honom min Ipod som är "så modern" - och jag gav honom den. Precis i samma minut så föder jag i skogen och fick en dotter som jag döpte till Smulan.

Normal dröm, hm - nej inte precis.
Det saknades bara morrhår och svans på min dotter så hade allt klaffat.

Det roligaste med detta är att jag aldrig brukar komma ihåg vad jag drömmer så jag måste ha utökat mitt minne på något sätt...

Kommentera inlägget här :