Läxläsning.

publicerat i
Jag känner mig riktigt stolt. Jag gjorde två stora uppgifter igår innom loppet av en halvtimma. Nu har jag bara idrottsschemat och Analysen av boken kvar. Ska vi säga att även det går på en halvtimma sammanlagt. Nej kanske inte Analysen. Den skulle jag behöva flera timmar på. Men Idrottschemat går rellativt fort - då jag tränar så mycket som noll gånger per dag. Väldigt sällan med andra ord. Men jag är aktiv och går promenader till och från arbetet - vilket skulle ta över en halvtimma för "vanligt folk" men som tar tio minuter för min del. Så där kan man väll säga att jag tränar lite i alla fall. Men jag förstår verkligen inte hur man sätter upp ett träningsschema. Men det ordnar sig säkert. Allt är som sagt menat för att göras i sista minuten!

SKÅL!

Kommentera inlägget här :