Lista.

publicerat i Onördigt;

Är du en bra flickvän? Nja, jag vet inte.
Hur raggar du? Jag står över.

Vad heter du? Denise
Kallas? Dedde, Nisan, Kråkan, De-Nissen.

Vad har du gjort idag? Gått upp ur sängen och ätit mat.

Vad vill du helst ha nu? En frisk son.

Saknar du någon nu? Nej.

Röker du? Nej.

Vad har du för planer till helgen? Jobba, jobba, jobba.
Vilken färg har du på dina underkläder? Vita.

Längtar du till nästa födelsedag? Nej, vem vill bli äldre.

Vem prata du med senast? Ronnie.

Är du pinsam på fyllan? Jag dricker inte. Så det kan jag inte påstå.

Är du blyg? Nej.

Vilken tid gick du upp idag? Tio nollåtta.

När kräktes du senast? Ingen aning.
Vilken låt lyssnade du senast på? Reklamlåt på tv.

Har du sovit i din egen säng inatt? Ja.

Har någon annan sovit i din säng inatt? Sambon och sonen.

Har du glasögon? Ja, men jag använder dem ytterst sällan.

Har du sagt "Jag älskar dig" till någon idag? Nej.

Är du homosexuell? Ha Ha, nej.

Vad tycker du är äckligt? Massa saker.

Vad såg du senast på tv? Rachel Ray
Vem fick du sms av senast och vad stod de? Ingen aning
Är det lätt att förföra dig? Doh?

Hur svarar du i telefonen? "Denise", eller på jobbet; "källaren lydia, det är Denise".

Vad har du för intressen? Inte många

Har du DVD-spelare? Ja

Vad är du rädd för? Mycket.

Har du gott bordsskick? Ja, det tycker jag.

Vad är attraktivt? Personligheten

Vilken färg på kläder undviker du? Rosa.
När skaffade du mobiltelefon? Ungefär i sexan, sjuan kanske.
Vem är den snyggaste du träffat/sett idag? Kevin, helt klart!

Vilken smak är de i din mun nu? Lassagne.

Vad spanar du först in på en kille/tjej? Ögonen.

Använder du tandtråd? Nej.

Vilket år i ditt liv har vart bäst och varför? Tjugohundrasex. Kevin kom till världen.
Vad köpte du senast? Räksmörgås.

Brukar du komma i tid? Ja, alltid för tidig än för sen.

Vanligaste färgen på dina kläder? Svart, vit.
Har du någonsin haft ett jobb? Ja.

Hur mycke krävs för att du ska bli full? Pass!

Kommentera inlägget här :