Lista.

publicerat i Onördigt;
Har Du Kysst nr 7?
Min faster, Annelie. Nej, men kanske en puss.

Gillar Du att vara med nr 19?
Pernilla. Är sällan med henne. Men i skolan är det alltid roligt!

Gillar Du nr 25?
Emelie och Wilma. Emelie är en supersnäll tjej.

Nr nr 21 Din bästis?
Pappa - Ja, han vet ganska mycket om mig och vi har en bra relation så det kan man nog säga!

Är nr 14 en Sötnos?
Mormor, ja självklart!

Älskar Du nr 16?
Lill Marie? Nej, det är Kevins barnsköterska på BVC.

Nr nr 12 Bäst?
Gudmor Sandra. Ja bättre tjej får man leta efter.

Min Bror/Syster är nr 29?
Eva, nej det är min gudfars dotter. Sorry.

Var Du med nr 20 i dag?
Vakt Ulrika. Nej det var jag inte. Någon gång då man är ute och partar kanske man stöter på henne!

Nr 26 går i samma klass som Du?
Matilda - Nej men nästan, vi har nästan alla lektioner ihop, gills det?

Nr 31 har likadan Mobil som Du?
Grannen, 38 - Jag känner inte ens henne. Men hon bor granne med mig. Och jag har en mobil som är gammal som gatan, så det tvivlar jag stort på. Så nej.

Nr 34 är Din granne?
Malin - Nej men hon bor bara några meter från mig (på ett annat område).

Nr 40 och Du har något gemensamt?
Jeanette - Ja, vi har båda barn och ett eget liv! Hon har dock två barn och jag ett. Men i alla fall - plus att vi bor grannar!

Nr 43 gillar Dig?
Johanna - Ja det tror jag absolut. Vi är ju kusiner så! Jag älskar i alla fall min Johanna.

Nr 49 och Du ska gifta er?
Jag och malin? Jag tvivlar stort på det! Vi var klasskompisar i 1:an till 6:an!

Nr 30 är den snyggaste i Din kontakt?
Marina - Nej, men hon är förbannat söt granne i alla fall.

Sist är sämst?
Mamma's och pappa's hemnummer? Nja, kanske inte sämst.

Kommentera inlägget här :