Listan.

publicerat i Onördigt;
Senaste
Kompisar du träffade: Louise.
Personen du pratatade med: Ronnie
Du fick SMS av: Ronnie
Du kramade: Ronnie eller Kevin.

Idag
Kläder: Trosa och Bh. Jag har "precis" vaknat.
Bättre än igår: Nej.

Imorgon
Är det: En ny dag som oftast.
Händer imorgon: Jobbar - som vanligt.
 
Favorit
Nummer: Har inget.
Färg: Vit och svart.
Årstid: Sommar - tror jag.

Nu:
Saknar du någon? Ja.
Humör för tillfället? Energisk.
Musik: My fathers eyes - Eric Clapton
Tidsfördriv: Ja, den här listan är ett tillräckligt tidsfördriv.

Frågor och svar
Det första du gjorde I morse? Gick upp och satte på tv:n.
Vad åt du sist? En piggelin
Tror du på distansförållanden? nej, dessvärre inte.
Vem tänker du på just nu? Min fallande stjärna.
Tror du att personen tänker på dig med? Ha Ha Ha.
Vart reste du sist? Kommer inte ens ihåg.
Vad gjorde du igår kväll? Kollade på CSI Las vegas
Liknar du din mamma eller pappa? Pappa.
Ler du ofta? Hela tiden.
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek.
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja.
I vems säng sov du i igår natt? Ronnie's.
Vilken färg har din tröja? Hudfärgad?

Sorg
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Nej. Men nästan.
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
Gråter du när du skadar dig? Nej, ytterst sällan.

Lycka
Är du en glad person? Ja.
Önskar du att du var lyckligare? Nej.
Är lycka överskattat? Absolut inte.
Kan musik göra dig glad? Ja.

Kärlek
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ja.
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja
Har du en flick/pojkvän? Ja.
Är du nöjd med det? Ja.
Är du kär? Ja.

Hat
Vem hatar du verkligen? Allt som har med hat att göra är abstrakt.
Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej.
Är du en mobbare? Nej
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Absolut.
Har du blivit sviken någon gång? Ja, många gånger.

Skolan
Gillar du skolan? Ja, det är min framtid.
Favoritämne? Svenska, Idrott.
Värsta ämne? Matte?
Har du spytt i skolan nån gång? Inte vad jag kan komma ihåg.
Är skolmaten god? Ja, inget illa med den.

Kommentera inlägget här :