Middag och bad.

publicerat i Vardag.;

Hela familjen tog ett varmt bad i badkaret. Okej, det började med att jag stod utanför och inte alls var med på deras vattenlek. Men sen så började jag hamna i leken med kläder på. Fick vatten kastat i ansiktet och kläderna blev dyvåta. Så då hoppade jag också i. Så nu, lite sent kanske så har vi ätit en god middag och tagit det lugnt. Vi har börjat titta på Outsiders och jag ska nog bara vara vaken en liten stund till. Jag börjar bli supertrött. Men men. Jag har lite att plugga också. Suck. Men jag har å andra sidan fram till efter lovet på mig.

I morgon har vi äntligen gymnastik. Jag hoppas att vi får rektorn i gymnastik en gång till denna terminen då jag blev stormförtjust i hennes lektion med step up. Trots att det kändes i benen och man gick som att man skitit på sig så var det ändå jätte roligt. Älska.

Jag skriver igen sen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

hahaha.. :) du är ju för rolig du denise. :)

Kommentera inlägget här :