Msn är en rolig pryl. Det är Thomas också.

publicerat i

Thomas Stenberg säger:

Fan har du inte gått och lagt dig än?

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Hahaha nej inte du heller ser jag, Pappa thomas

Thomas Stenberg säger:

Jag är ju 31 så jag får ju vara uppe längre än dig ju!

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Hahaha, jag har precis kommit hem från jobbet, så nu klassas jag också som vuxen, saknas bara villa, volvo, hund och husvagn så är jag en riktig svensson!

Thomas Stenberg säger:

Glöm inte att fixa visitkort också. Det ger ju en del vuxenpoäng. Har man visitkort så får man vara uppe 15 minuter längre på kvällen.

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

 Åffan. Då gör jag det det första jag gör i morgon. Kan man göra det på handelspanken då eller?

Thomas Stenberg säger:

Nä vi fixar inte sånt trams. Du får nog rita något fult i photoshop och skriva ut på skithuspapper och dela ut som visitkort.

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Aha, simple as that! Jag som ville ha något jätte fint blänkande kort i min plånbok.

Thomas Stenberg säger:
Fan kom ju på själv att jag inte har sådanna kort. Bäst att jag går och lägger mig snart.

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Hahahahahaa. Thomas. NU BLIR JAG BESVIKEN!

Thomas Stenberg säger:

Men vill du få korten att blänka så är det bara att spreja på en plasthinna över toapapperet

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Ahaa. Med typ silikon eller någon sådan spray?

Thomas Stenberg säger:

Fast ta det inte i brösten bara

Thomas Stenberg säger:

dom blir så hala då

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Haha Nej. Det är inte spray man ska ta där. Det är dem där Riskuddarna som man köper i hälsobutiker som man ska stoppa in i brösten, fattar du inte det

Thomas Stenberg säger:

ah dom som jag brukar ha som huvudkudde i sängen?

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Aha, det var något nytt. Men okej! Dem är det !


Thomas har alltid varit min favoritkusin. Jag vet att man inte ska favorisera några. Men ibland kan man bara inte låta bli!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

haha fan vad kul ni har det då :P
sitter här och garvar åt eran konversation eller vad det nu heter ;)

Kommentera inlägget här :