Nu sitter man här igen.

publicerat i
Och skall öppna upp sig om sitt liv. Jag sitter just nu på samhällslektionen. Vi fick just en ganska bra information - att hon måste gå tidigare. Då hinner jag ned till Lydia's och prata med chefen där nere. Underbart! Håll tummarna för mig nu! I morgon är det "lillfredag", då vi är lediga på onsdagar. Då har jag någonting att se fram emot. På svenskan ska vi ta reda på så mycket fakta vi kan om en författare. Jag fick Evert Taube, vilket passar mig alldeles utmärkt. Jag har länge haft honom som stor idol och vet vilken typ av poesi och låtar han skriver. "Huldas Karin" är en stor favorit och har varit det jätte länge. Varför jag fallit för honom vet jag inte, han ligger bara mig varmt om hjärtat!

Annars då... jag ska hem efter mötet idag så ska jag titta på yttligare några avsnitt av Andra Avenyn och mysa lite med lillkillen. Och ni som är sugna på kalas kan komma hem till oss på söndag då vi kommit överrens om en dag - äntligen. Han firas nu på söndag - liten måste ju bli stor!

Näst - nästa vecka så ska hans faster och kusin ha Kevin hemma hos sig. Kul att se hur han tar det - då han får sova hos någon annan. Men det ska nog gå bra tror jag. Dem har ju katter så det kan inte gå mer än bra...!
Aja.
Läraren försvann och vi sitter kvar och lodar framför datorerna! Lövly!

Kommentera inlägget här :