Nu ska jag gå in i sängkammaren.

publicerat i
Jag tänkte gå och sussa nu med min gosse. Eller brevid honom rättare sagt. Han sover redan den sömntutan. Jag känner att jag måste upp i tid och ha energi för att orka vara vaken till halv tio, halv elva i morgon - beroende på när jag slutar mitt arbetspass. Fy, jag orkar egentligen inte jobba - trots att det blir roligare och roligare för varje gång. Jag börjar fan älska mitt jobb.

Jag lärde mig kassan idag. Helt säker är jag på den nu. Men det är bara den där "00" knappen man måste komma ihåg att slå in så att det blir rätt. 

Denise, tänk "00", tänk "noll, noll" bara.
Allt kommer att gå super.
 

Jag vill verkligen inte ha serveringen själv på lördag.
Aldrig helt själv. Det är super pirrigt.
Jag måste komma ihåg att tvätta min skjorta - så att jag är fin när jag serverar.
JAG SPYR.
This is not who i am. Jag vill inte vara någon söt servetris.
Men det kommer gå bra. Det är jag bergsäker på.
Det kan som sagt inte vara värre än att ha det där köket för sig själv.
En helt omöjlig uppgift om du frågar mig - men även den gick ju bra.

Kommentera inlägget här :