Nu ska jag gå och klä på mig.

publicerat i
Jag funderar på om jag bara ska ta en morgonrock och trä om mig nu när jag ska över till mamma och pappa för att klä på mig dagens kläder. Jag hade endast en "cowboy" skorta och jag ansåg att detta inte passade att servera i. Men min mor hade en lite grå/vit skjorta som hon kunde erbjuda. Den får helt enkelt funka. Sen så tar jag mina "begravningsbyxor" som jag hade på morfars begravning så är jag helt finklädd som en servetris sen. Snälla, snälla. Önska mig lycka till nu.
Jag vill verkligen inte tappa någonting eller missa någonting på bongen....
JAG MÅSTE KLARA DETTA NU!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

kan tänka mig det.. och panikslagen.. massa människor överallt.. :P

2:a kommentar, skriven , av Therese:

du kommer klara det.
känner det på mig =)
lycka till bruden ;)

3:e kommentar, skriven , av nathalie:

hej, läste din förra blogg. och hittade hit idag. undrar nu om du fått någon lägenhet? du höll på leta efter det i din förra blogg?
krams

Kommentera inlägget här :