Oj, jag somnade.

publicerat i Vardag.;
Jag somnade visst. Hjälp. Jag var supertrött och Kevin var jätte grinig så det blev tydligen ingen mammagrupp idag, sorgligt nog. Jag låg ihopvikt och inknöklad i hans barnsäng med honom liggandes på min arm med hans ben över mina. Trångt - skojar du? Hjälp. Jag lovar att jag hade mer än en kroppsdel som "låg och sov" och stack till nu när jag vaknade. Jag vaknade av ett Sms av folktandvården. Jag ska tydligen dit i morgon men jag tänkte ringa återbud. Jag måste vara på praktiken och min pappa kan inte hämta Kevin två gånger nu då han jobbar. Så det får helt enkelt vänta i några dagar. Men det berör inte mig speciellt. Min tråd bakom tänderna sitter kvar, båda två faktiskt om jag ska ge mig själv riktigt goda nyheter. Annars brukar den bara vara där i några dagar eller minuter om det ska vara riktigt bra. Snart ska jag börja med min bokanalys så att jag slipper hålla på med annat under lovet. Jag vill kunna ha det roligt och mysigt med Kevin då istället, kanske arbeta lite - men det får vi se hur det blir med den saken. Boken slutade dock ganska dåligt. Men jag är ganska intresserad av att se filmen också. Men jag har ingen större lust att hyra den.

En tvättmaskin står just nu och brummar för full hals och så ska jag så småning om nu hänga tvätten men sen får vi se vad dagen ger. Jag måste dock göra allt som är nödvändigt först. Mammagruppen får vänta till nästa onsdag. Eller onsdagen efter det efter som det är skollov och ledarna troligtvis vill vara hemma med sina barn.

Kommentera inlägget här :