Smärta i hela kroppen.

publicerat i
Jag har blivit jätte förkyld - har fått ont i lederna och féber. Lyckat va. Jag har bestämmt mig från att ringa och sjukanmäla mig från praktiken. Att rektorn skulle köra så hårt med oss på step - up:en gjorde ju inte saken bättre. Jag kan inte ens stå på hela foten. Som om att jag kunde det innan... Jag måste lägga mig i badet och vara frisk till ikväll då det bara är jag och Eric som har köket och servisen.

Kevin vägrade att somna igårkväll. Han somnade runt halv ett och lät mig vara vaken och stirra upp i taket. Underbart. Ronnie tog ut Kevin i soffan så att han fick somna där. Dem kom väll in i sovrummet runt tretiden i natt - och då sov Kevin. Nej, nu snart är det Thom jag ska få tag på. Min näsa är igen täppt och min mage har fått stora problem. Jag undrar hur det kommer låta när jag pratar i med honom. Men det ska nog gå bra.

Jag skriver igen lite senare.

Kommentera inlägget här :