Tusan vad minuterna tickar.

publicerat i Vardag.;
Gud så fort tiden går.
Snart ska jag gå iväg och vara social på jobbet. Jag vill egentligen bara servera. Men det blir nog till att stå i köket och göra i ordning Bruschetta'n med permaskinka & Mozzarella Caprese idag också. Och lägga upp och dekorera tiramisú'n och göra klart panna cottan. För det är det enda som jag kan till hundra procent. Och så kan jag självklart våran räksallad - för den är lätt som en plätt.

Idag ska jag i alla fall gå hem från jobbet. Jag måste få en daglig motion. Det är ganska skönt att röra på sig också. Och idag är det ju sol ute men iskallt istället. Fy.

Snart börjar Oprah. Hoppas att det är ett bra ämne som hon pratar om idag.
Jag måste äta någon lunch. För min del blir det en varma koppen - minestrone.
Smaskens.

SKÅL.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MiCka:

aa isånt fall borde han va hettaste pojken:P i mina ögon iallafall:P

Men asså jag veet inte ens det.. men då tar ja skaldjur!absolut! men ja behöver oxå nått annat allternativ för dom som inte äter skaldjur.. !?! =D

2:a kommentar, skriven , av nathalie:

har du slutat skolan helt nu? eller jobbar du bara extra?
Hoppas allt går bra ikväll.

Kommentera inlägget här :