Världens längsta natt.

publicerat i Vardag.;
Idag är jag dödstrött. Så trött att jag skulle kunna gå tillbaka och lägga mig igen. Egentligen är jag utmattad. Jag har blivit förkyld. Jag har legat och darrat - bildligt talat. I alla fall när Ronnie gick upp och Kevin började jävlas med mig att varken han eller jag skulle ha täcke. Suck, ungar alltså. Jag ska snart ringa till dagis och berätta den glada nyheten att han kommer idag. Att dem kommer att få en till unge att ta hand om. Jag tror inte att dem ser någonting negativt i det dock...
Gud det var över en vecka sedan jag var uppe såhär tidigt. Då var det fortfarande mörkt klockan femöversju. Men nu är det ju nästan sol och tjugosju grader varmt. Okej, nu ljuger jag igen. Men det kunde ha varit sant.

Åh, jag vill ligga brevid min grinpelle och sova nu. Han var jätte tjurig i natt. Så jag fick somna runt tvåtiden.

Kommentera inlägget här :