Who am I.

publicerat i Denise;

Vem är jag.

Jag tänkte passa på nu då jag har fått en hel del nya läsare. Med tanke på att ni inte berättar vilka ni är så får jag börja berätta vem jag är. Mitt namn är egentligen helt oväsentligt i bloggvärlden. Men jag döptes till Denise så nöj er med den informationen. Jag är arton år gammal och ser ut att vara ungefär tolv. Min mamma skyller på chernobyl olyckan - och att det var därför som jag slutade växa efter en och femtiofem centimeter. Jag nöjer mig dock med det och skryter istället över att jag kan stå på tå då det verkligen behövs. Jag har fått höra av vänner och bekanta att många slår vad om min ålder på krogen, då många tror att jag går in på krogen med falsklegg. Men detta stämmer självklart inte. Jag varken dricker eller röker så dem har egentligen ingen anledning att ens ta mitt legg för att titta. Men dem skulle bra allt vilja, det vet jag! Mina föräldrar är svenska ifrån början. Men om du skulle se min pappa och inte känna oss särskilt väl så skulle du nog tippa på att han var italienare. Alla tippar på det. Jag har dock inte ärvt min pappas bruna hud - eller håriga armar (tack och lov). Men har istället ärvt mycket annat, som pappas korta humör. Jag försöker dock träna bort detta - ehm, oönskade beteende. Jag föddes nittonhundraåttionio. Den tjugosjätte juli för att vara exakt, på min pappas födelsedag. Inte ens den dagen kunde dem kosta på att jag fick en egen. Nej. Den ska jag fira tillsammans med min far i hela mitt liv. Men tacka gudarna för det. För det är en födelsedag mindre att hålla reda på. Jag och datum går liksom inte ihop. Jag pluggar för tillfället och arbetar kväll som kock. Jag går ju hotell och restaurang, med inriktning restaurang - vilket jag trivs alldeles utmärkt med. Jag har både fantasi och konstnärliga gener vilket gör det lätt för mig att laga mat och komma på nya idéer. Jag är ensambarn men har två systrar i fyrtioårsåldern. Ja, jag är ett sladdbarn. Nej. Jag har inte så mycket mer att berätta. Läs min blogg och ni får reda på en hel del hemligheter! 

Sov gott. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tessan:

haha skryt på du, men stå på tå, kan faktiskt jag med!! :P haha

2:a kommentar, skriven , av MiCka:

inte kunde dom kosta på mig en egen dag heller =/
fyller oxå år samtidigt som min far=)

Kommentera inlägget här :