080128

publicerat i Vardag.;
Tjugoåttonde januari.

Jag och Ronnie ska snart lägga oss i soffan och smocka i oss chokladen som vi egentligen skulle ha ätit upp i helgen. Men vi hade som sagt besök hela helgen och hade helt enkelt ingen tid till chokladätande och filmtittande. Jag ska sova här i natt igen och troligtvis hela veckan. Kevin sover redan - han var lite trögsövd idag men det gick bra till slut thank god. Efter våran film vi ska se så tänkte jag hoppa ned i ett bad. Undra sa flundra om man hinner se en lång eller kort film då, men det ordnar sig nog... Huvudsaken är att jag orkar upp till första lektionen i skolan i morgon. Jag vet dock inte hur lektionerna ser ut i morgon då vi egentligen skulle ha skridskoåkning på schemat, men vi fick ställa in detta äventyr pg.a för tunn is. Haha, inte för att jag klagar eller så...

Vi åt potatismos och Bamsekorv till middag idag. Tro det eller ej, men på ICA finns det en korv som heter Bamsekorv. Jag får bara upp en bild i huvudet och... euuh. Men skit samma. Den var god i alla fall och Kevin åt två stora portioner med både korv och potatismos, riktigt duktig idag må jag säga. Till efterrätt så blev det en glass smoothie med bär och frukt. Lite mango, blåbär, hallon och jordgubb, och en halv banan. Riktigt smarrigt. Och även det fick Kevin i sig plus en stor vällingflaska. Han måste ha en växtperiod minsann!

Hoppas eran måndag har varit trevlig.
På återseende.

Kommentera inlägget här :