Dröm.

publicerat i
I natt drömde jag något helt sinnessjukt. Jag var på ICA med någon som jag inte känner och Kevin tillhörde någon annan polsk eller lettisk familj. Jag tänkte på hur mycket jag kände igen honom - men kunde aldrig förstå att han varit min son en gång i tiden. Men dessa människor som skulle vara hans "familjemedlemmar" utnyttjade deras barn genom att slänga upp dessa på ett "rullband" med varorna i ungarnas famnar, och när kassörskan skulle "plinga" varan så gick inte det för att ungarna var ivägen. 

Hahahaha. Det låter helt sjukt men jag blev illa berörd av den drömmen. 
Men men. Tack och lov för att ICA'S personal är klokare än så och verkligen kan dra undan ungarna om så skulle hända. Men en dröm är som sagt en dröm och den var mycket roligare att drömma än vad jag kunde berätta, så det så! 

Snart ska jag och Kevin gå till ICA.
Jag vill inte ut i kylan, fyfan. 

Kommentera inlägget här :