Så lätt går jag inte på det.

publicerat i

Ronnie installerade eller startade igång wow på min dator. Jag som vanligtvis håller mig till bloggen eller the sims var inte alls så laddad på att spela något spel med alver och trollkarlar. Men okej, jag gjorde ett test för att titta om jag gillade det. Och oj - så mycket beröm jag fick på en gång. Jag blev instoppad i team med gubbar som hade 60 i level och här kom jag med level ett... Men rätt som det var så hade jag fyra och var jätte stolt. Efter level fyra tar det en timma att få upp till en ännu högre level - och ett tu tre så kan man inte pausa i spelet längre. Man ska göra uppdrag som tar sju år - springa genom skogen och lära sig alla vägar och namn. Eh, jag som har bott i en stad i hela mitt liv - kan inte ens namnen här... Det är inte ens så att jag vet var huvudleden går - och då är det illa. Strunt samma. Jag fortsatte spela - hur som helst.
Ronnie frågar: "Hur mycket är det kvar till du ändrar till nästa level?"
Jag: "Typ 4000 poäng".
Ronnie: "Det är peace of cake."

... Jo, tjena. Jag gav upp och insåg att jag aldrig mer ska spela ett så töntigt spel. A L D R I G.
Så lätt går jag inte på det.

Kommentera inlägget här :